29 Temmuz 2012 Pazar

Sürat hızında rezillik


Böyle lakayt ve sorumsuz bir kargo şirketi daha göremem sanırım.

04.04.2012 tarihinde Bomonti Şubesine ulaşan "içeriği gıda olan" kargom için sabahtan şubeyi aradım. İçinde bozulacak gıda maddeleri olduğunu ve teslimatının gecikip gecikmeyeceğini sorduğumda dağıtımda olduğu bilgisini aldım. Akşamüstü çıkmam gerektiğini ve bu bilgiyi kuryeye bildirmelerini rica ettim. En geç saat 15.00 - 16.00 gibi teslim edileceği, akşamüstüne kalmayacağı söylendi. Evden çıkmayarak beklememe rağmen gelen giden olmadı. Tekrar aradığımda "geldik, bulamadık" şeklinde bir yanıt aldım. Fakat kurallara göre geldikleri zaman not bırakmaları gerekiyorken herhangi bir not yoktu. 

İçinde bozulacak maddeler olduğunu ve acil teslim edilmesi gerektiğini söylediğimde Feriköy'e geçtiklerini
ve dönemeyeceklerini belirttiler (Feriköy, oturduğum caddenin bir paralelinde) Kurye ile yaptığım görüşme kendisinin lakayt tavırlarıyla devam etti. Ücreti göndericiden adrese teslim olarak tahsil  edilen kargoyu şubeden gidip almam istendi. Ya da bir sonraki gün teslim edebileceklerini söylediler. İçinde bozulacak 
maddeler olduğunu, bir sonraki gün teslim edilemeyeceğini yinelediğimde tersleyerek "o zaman biz de geri göndeririz" şeklinde bir cümleyle karşılaştım. Şikayetçi olacağımı söylediğimde ise "edersen et." tavrıyla..

Daha sonra bir sonuç alırım umuduyla İstanbul Genel Müdürlüğünü aradım. Uzun süre telefonda bekletildim. Şikayetimi belirttiğimdeyse teslimatı sağlayacaklarını, telefonla dönüş yapacaklarını söylediler.

Ne teslimat gerçekleşti ne de dönüş yaptılar.

Saat 18.00 a kadar bekleyip tekrar aradığımda Bomonti şubesi de genel müdürlük de telefonlarına yanıt vermedi.Kargo kolisinin içersindeki gıda maddeleri muhtemelen şu ana kadar bozulmuştur. Bu mağduriyetim nasıl giderilecek, hiç bir fikrim yok. Kargonun ne zaman teslim edileceğini de dönüş yapıp belirtme zahmetinde bile bulunmadılar.

En azından kaale alıp çözüm önerebilirlerdi.
Ve bu Sürat Kargo ile yaşadığım ilk sorun değil maalesef. Teslim edilmeyen kargonun sistemlerinde teslim edilmiş olarak görülmesi, kapıya "şubeden teslim alın" diye not bırakıp şubeye gittiğimde iade süresi 
dolmadan geri gönderip çift kargo ücreti almaları gibi sorunlar da daha önceki yaşadığım sorunlar.

Ve hala da müşteri  temsilcilerine ulaşamıyorum.