1 Nisan 2012 Pazar

BU BLOG "NİĞSAAAAN BİİİR" GÜNÜNE TEPKİ AMACIYLA 1 NİSAN'DA AÇILMIŞTIR :)

Bugün kimine göre çeşitli sevimli şakaların ya da sevimsiz eşek şakalarının yapıldığı "şaka günü" kimine göre de hiç bir anlam ifade etmiyor. Hele ki benim ruhum duymaz mesela. Bu yüzden birisi hatırlatmadığı sürece şaka yapılmaya gayet müsait bir sazanım. Ama herşeyi sosyal medyadan takip ettiğimiz için ister istemez facebook ya da twitteri açtığım an hatırlıyorum.Yani hatırlamamak imkansız gibi, hiç bir iletişim ağını kullanmadığım varsayımı haricinde. Bu yüzden fazlasıyla paranoyağım yapılacak şakalara karşı.


Okul yıllarımda her türlü faaliyette "elebaşı" rolünü üstlenen bendeniz, şu "Niğsaaan biiir" olayına oldum olası gıcığım arkadaş. Sırf arkadaşlarıma uyum sağlamak, karşı çıkıp dışlanmamak için boyun eğip, pasif bir militan tadında rol almışımdır hep. Bilinmedik bir günde şaka yapmak daha mantıklı gelmiştir hep. Herkes bir şaka beklentisi içerisindeyken sürprizi kaçıyor işin.


Çok da mağduriyetim vardır bu konuda.


Yıllar önce kendim kadar güvendiğim sevgilimin, beni boynuzladığını iddia eden "bir dost" un dışında her türlü şakayı yemişliğim vardır. O "bir dost" un başına gelenleri burada gündeme getirmek istemiyorum, "bence kimse yerinde olmak istemezdi" diyerek geçiştiriyorum. 


Bu şakaların beni ağlatmışlığı da vardır, güldürmüşlüğü de.


Faşist sayılabilecek bir bünyeye sahip oluşumdan ötürü her takıntı yapılan güne karşı olduğum gibi "Niğsaaan Biiiir" e de karşıyım.


Ama gelgelelim 1 Nisan gününü çok seviyorum. Bana göre ifade ettiği farklı şeyler var.


Kış mevsimiyle aramız doğdum doğalı bozuktur. O yüzden Nisan ayının gelişi, kapıdan baktıran, tedbirsizine kazma kürek yaktıran Mart ayının da, kış aylarının da bitişidir bana göre. Ama Nisan öyle mi? Baharın gelişinin habercisidir. Öyle cemre oraya düşmüş, buraya düşmüş, şuraya düşmüş pek alakadar etmez beni. Penceremi açtığımda güneş gözümü alıyor mu, dışarıya çıktığımda ılık ılık vuruyor mu üstüme ona bakarım ben. İşte o zaman gelmiştir bahar.


Yıllardır ara vermişliğime inat blogumu bugün açmamın özel sebebi de budur.


Bu blog, "Niğsaaaan Biiiir" e tepki amacıyla -özellikle kendime- 1 Nisan'ı hatırlatmak amacıyla bugün açılmıştır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder